Spicy Thai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van zilla - WaarBenJij.nu Spicy Thai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van zilla - WaarBenJij.nu

Spicy Thai

Door: Zil

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2015 | Thailand, Chiang Mai

Hello Everybody,

Hier weer een update vanuit het zonnige thailand :) waar het echt geweldig is!!!!

Vanuit Bangkok nog met een lichte kater met de nachttrein naar Chiang Mai gereisd... Super leuk en prima te doen. Ik zat bij een Chineese familie en die hadden te laat een ticket geboekt waardoor ze op verschillende plekken moesten zitten en slapen. Dus ff mijn karma opgekrikt en van plek geruild waardoor ik wel boven lag en niet onder. Maar goed, stel je voor dat er een schattig klein chinees meisje voor je zit met dikke tranen in haar ogen en over haar wangen pfff. Dus kwam ik ergens anders te zitten en hoe toevallig naast twee erg gezellige Nederlanders, top! Uiteindelijk goed kunnen slapen en duurde de reis niet te lang.

Woensdag ingecheckt bij hostel Spicy Thai. Holy Shit wat een vet hostel! Elke dag worden er activiteiten georganiseerd en het hostel zat volgeboekt dus a lot of people! Echt bizar hoe snel je vrienden maakt en het gezellig mee hebt. Die middag ff chill stadje rondgelopen en weer een massage genomen hihi. Die avond was er een movienight in het hostel en iedereen bleef hangen. Lekker liggen voor de buis in de ventilator, want mensen het is warm hier.

De volgende dag was er een hike geregeld vanuit het hostel. Met een groep van 15 mensen naar de jungle en hiken. Whahaha iedereen lacht zich nu vast kapot. Zilla in de jungle met 31 graden en de berg op hikend. Zweten en zweten en nog eens zweten! But Still het bleef gezellig. Precies op de helft van de hike was er een verfrissende waterval. Met verfrissend bedoel ik ijskoud maar heerlijk. Nog een stuk hiken, zelfs de hond van het hostel die mee was (Goldie) kon nog beter klimmen. Overal wel schrammen zitten met mijn gestuntel maar het was het zeker waard. Uiteindelijk beland bij de Tempel en daar kom je helemaal tot rust, not! Toeristen en nog eens toeristen en zelfs monniken die met een oranje gewaad rondlopen foto's maken met hun mobieltje, euhhhh oke.
Die avond bleek ik nog vol energie te zitten, hoe is het mogelijk, dus pizza bestelt door naar de nightmarket. Waar ik echt alles wilde kopen maar tja zit vast aan een budget. En daarna biertje drinken, spelletjes spelen en verhalen uitwisselen in het hostel... sleeping time!

Vrijdag 6 maart, time flies when you're having fun, wou ik eigenlijk chillen in het hostel. Maar er bleek een rooftoppool in de buurt te zitten waar je ook lekker kon chillen en dat konden we heerlijk, bakken in de zon :P De hele dag hangen weer spelletjes en verhalen uitwisselen. Mijn Engels is van brakkig naar top gegaan in een korte tijd.
Het was tijd voor de pubquiz van het hostel. Na enkele vragen kwam ik eral achter dat het niet mijn vragen zijn, oftewel ik bakte er niets van. Gelukkig was ik niet de enigste in mijn groep dus bij elke vraag prooste ik met mijn canadeese buurvrouw en juichden de rest toe. Helaas de pindakaas eindigde we als laatste, who cares.... Door naar het nachtleven in Chiang Mai, KARAOKE BAR, hell yeah. Ik heb denk ik nog nooit zo hard gelachen in mijn leven. Iedereen deed mee hoe gekker hoe beter, of Key i like!!! Daarna reaggae bar waar we onze reet afgedanst hebben. Tja Zilla en alcohol hmmmm. Bier, shotjes, coicktails en mixed drinks alles is mogelijk behalve de volgende dag!

Vanmorgen werd ik dus met een flinke kater wakker maar ik was niet de enige gelukkig. Tegen een uur of 12.00 toch maar naar de rooftoppool en dat was ff een opkikker. Eigenlijk zou ik vandaag met een groep naar Pai reizen maar mijn finse reisgenootje (die ik in Spicy Thai heb leren kennen en de eerste avond maar besloten samen door Laos te reizen) en ik wilden eigenlijk wel heel graag nog een nachtje in spicy thai en Chiang Mai blijven. That's live here, zo gezegd zo gedaan.

Dus mensjes morgen reis ik door naar Pai! En na wat ik gehoord heb wilt niemand daar ooit weg. Mochten jullie mij dus niet meer horen of zien dan weten jullie hoe laat het is.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen in het saaie Nederland :P

Bye Bye zwaai zwaai vanuit Spicy Thai
Talk to you later alligators

  • 07 Maart 2015 - 11:52

    Carla Stinissen:

    heey zil ...weer leueuk om te lezen.....maar mis nog foto waar jullie onder waterval staan....en die gescheurde broek ..whaha....maar laat oma die morgen wel zien....ennnnn have vooral veel fun...xx mams en nelis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 4408

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 Februari 2015 - 15 April 2015

Backpacken Thailand, Laos en Cambodja.

Landen bezocht: